اخبار ویژه

مدیر روابط عمومی فولاد اکسین ؛حضور مدیرعامل و تعدادی از کارگران فولاد اکسین خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در کمیته پدافند غیرعامل و شورای معاونان و مدیران:  تحریم‌ها اثرگذار نیست، نگاه برخی مسئولان داخلی به صنعت فولاد تهدیدآمیز است. عملیات آسفالت جاده ای دهستان مرغا شهرستان ایذه مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی خوزستان برگزار شد معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان خبر داد: افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با مدیریت علمی معاون کشاورزی کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان از افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری آب در مزارع نیشکر با اجرای استانداردهای نوین آبیاری خبر داد. مدير عامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب: آسایش كاركنان خط قرمز ماست/افق ۱۴۰۳ مناطق نفت خیز جنوب هدفگذاری شد بازدید مدیر عامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مهمانسرای شماره ٢ خرم كوشك پیام مدیر عامل پتروشیمی مارون به مناسبت عید سعید فطر پیام مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت عید سعید فطر ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ پیام تبریک مدیرعامل توسعه نیشکر به مناسبت عید سعید فطر عید فطر، رویش شکوفه‌های ایمان در بوستان رمضان

13

جشن عبادت ۱۳۰ دانش آموز شهرستان ایذه توسط حلقه مرهم با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

  • کد خبر : 1301
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
جشن عبادت ۱۳۰ دانش آموز شهرستان ایذه توسط حلقه مرهم با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هوای بانا از خوزستان، جشن عبادت ۱۳۰ دانش‌آموز شهرستان ایذه توسط حلقه مرهم با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان روز گذشته، ۱۳ اسفند برگزار شد. سیروس بداغی، مؤسس و مسئول حلقه مرهم درباره این جشن عبادت گفت: شهرستان ایذه با وجود جوانان و نوجوانان فعال و مستعد بی‌شمار، نیازمند فعالیت‌های […]

به گزارش پایگاه خبری هوای بانا از خوزستان، جشن عبادت ۱۳۰ دانش‌آموز شهرستان ایذه توسط حلقه مرهم با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان روز گذشته، ۱۳ اسفند برگزار شد.

سیروس بداغی، مؤسس و مسئول حلقه مرهم درباره این جشن عبادت گفت: شهرستان ایذه با وجود جوانان و نوجوانان فعال و مستعد بی‌شمار، نیازمند فعالیت‌های فرهنگی متنوع و مستمر است که وقتی رهبر انقلاب نیز در سال ۱۳۷۸ به این شهرستان سفر می‌‌کنند به این مهم اشاره کرده و می‌فرمایند: «منطقه‌ شما (ایذه) یکی از مناطقی است که از لحاظ نیروی انسانی، برجسته و ممتاز است.»

وی اظهار کرد: حلقه مرهم امسال این توفیق را پیدا کرد که جشن تکلیف ۱۳۰ دانش آموز شهرستان ایذه را برگزار کند. این دانش‌آموزان از ۵ روستای محروم و شهر ایذه در این جشن عبادت حضور پیدا کردند. در این جشن که روز گذشته ۱۳ اسفند برگزار شد احکام و دستورات دینی در قالب نمایش به دانش‌آموزان آموزش داده شد.

مؤسس و مسئول حلقه مرهم گفت: به منظور برگزاری این جشن کیف سجاده، چادرنماز و جانماز برای دانش‌آموزان تهیه و به آنها اهدا شد. بالغ بر ۷۰ میلیون تومان صرف این کار فرهنگی تربیتی شد.

بداغی با بیان اینکه برای اولین بار است که در شهرستان ایذه مراسم جشن عبادتی در این سطح برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از جنگ‌ترکیبی دشمن معطوف به نوجوانان و قشری است که انقلاب اسلامی و مسائل دینی را به درستی درک نکرده‌اند، برگزاری این جشن عبادت با هدف مقابله با این جنگ نرم و آشنایی دانش‌آموزان با مسائل زیبای دینی برنامه‌ریزی شده است.

مؤسس و مسئول حلقه مرهم در پایان ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش شهرستان ایذه در برگزاری این مراسم، گفت: حلقه مرهم گروهی از طلاب، دانشجویان و عموم مردم هستند که به صورت خودجوش در چند حوزه اعم از حوزه معیشت، درمان، مسکن و آموزش فعالیت می‌کنند و در کنار فعالیت‌های این‌چنینی در حوزه مسائل فرهنگی نیز ورود جدی دارد و برگزاری جشن‌های عبادت در نقاط مختلف کشور از این قبیل برنامه‌ها است

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.