اخبار ویژه

گام‌های بلندی که نیشکر برای رونق جوامع محلی برداشته است؛ سهم صنایع‌دستی خوزستان از سفره شیرین نیشکر رئیس ستاد نخبگان و نو آوران در اولین همایش ملی نو آوران در استان خوزستان : باید از ظرفیت نخبگان در مسیر تعالی و رشد کشور به خوبی استفاده شود آغاز طرح وارنیش فلورایدتراپی از ابتدای مهرماه در خوزستان پهلوان ساتیاراسفندیاری پیشکسوت بوکس درسن ۷۵ سالگی در گذشت گزارش تصویری از اولین همایش ملی نوآوران و نخبگان در استان خوزستان حضور پررنگ پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست انحصار کاتالیست‌ آمریکایی در پتروشیمی امیرکبیر شکسته شد. پیام نوربخش احمدزاده مدیر داخلی اسبق بیمارستان ایذه سروان کامران بهرامی رئیس پلیس راه ایذه چهارمحال وبختیاری خبر داد امروز بادستور دادستان دکتر آرامش تقاطع غیرایمن روبروی ایرانخودرومسدود شد مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر توافقنامه دو ساله برای تامین خوراک گازی پتروشیمی امیرکبیر با بیدبلند خلیج فارس به امضا رسید هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در سال ۱۴۰۳: حضور پتروشیمی امیرکبیر در مهمترین رویداد صنعت پلاستیک ایران

2

جشنواره ورزشی توسعه نیشکر با مشارکت ۸۱۲ نفر به پایان رسید

  • کد خبر : 4251
  • 17 تیر 1403 - 10:38
جشنواره ورزشی توسعه نیشکر با مشارکت ۸۱۲ نفر به پایان رسید

سیزدهمین جشنواره فرزندان دختر و پسر، همسران و کارکنان زن شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی که به مناسبت گرامیداشت سالگرد آزادسازی خرمشهر برگزار شده بود به پایان رسید.   به گزارش روابط عمومی شرکت سدادفام نیشکر، ۸۲۰ نفر از بین فرزندان، همسران و کارکنان زن توسعه نیشکر در هشت رشته ورزشی در این جشنواره […]

سیزدهمین جشنواره فرزندان دختر و پسر، همسران و کارکنان زن شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی که به مناسبت گرامیداشت سالگرد آزادسازی خرمشهر برگزار شده بود به پایان رسید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت سدادفام نیشکر، ۸۲۰ نفر از بین فرزندان، همسران و کارکنان زن توسعه نیشکر در هشت رشته ورزشی در این جشنواره شرکت کردند.

 

اختتامیه این جشنواره با حضور مهندس موسوی مدیر عامل کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک‌خان، مهندس نصیریان مدیر عامل کشت و صنعت سلمان فارسی، مهندس فرحمند مدیر عامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی و مهندس مدحجاوی مدیر عامل شرکت سدادفام نیشکر برگزار شد.

 

در بخش آقایان تیم کشت صنعت نیشکر میرزا کوچک خان قهرمان این جشنواره شد و پس از آن کشت و صنعت های امیرکبیر و دعبل خزاعی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان نیز تیم کشت و صنعت میرزا کوچک خان در مقام نخست ایستاد و پس از آن تیم های کشت و صنعت امیر کبیر و سدادفام در مقام های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

این جشنواره با مشارکت پرشور خانواده‌های نیشکری همراه بود و شماری از بازیکنان دختر و پسر با نمایش مهارت‌های عالی و استعداد ناب خود نشان دادند که آینده درخشانی دارند. شرکت سدادفام نیشکر میزبان این جشنواره و برگزاری بازی‌ها را برعهده داشت.

 

مدیر عامل شرکت سدادفام مهندس علی مدحجاوی هدف از برگزاری این جشنواره و سایر مسابقات ورزشی را جذب هر چه بیشتر کارکنان و خانواده‌های آنان به ورزش و گسترش رقابت سالم و تندرستی بین کارکنان و خانواده های آنان می باشد.

 

مهندس مدحجاوی از حمایت‌های بی وقفه ورزش کارگری خبر داد و افزود که شرکت سدادفام از هرگونه کمکی برای رفاه حال کارگران، کارکنان و خانواده‌های آنان دریغ نخواهد کرد.

 

وی نیز افزود شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ورزش کارگری را به طور جدی دنبال و حمایت می کند، بطوریکه در حال حاضر بیش از ۱۳۰۰ ورزشکار نیشکری در رشته‌های مختلف فعالیت می کنند و شماری زیادی از آنان در لیگ‌های کارگری استان و کشور حضور فعال دارند.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=4251

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.