5
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خبر داد

امدادرسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از بارندگی شدید در ایذه

  • کد خبر : 1056
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
امدادرسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از بارندگی شدید در ایذه

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه از امدادرسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از بارندگی شدید در مناطق این شهر خبر داد. محمود عالی محمدی اظهار کرد: بارندگی شدید و چند ساعته در شهرستان ایذه در شب گذشته (۱۲ آبان‌ماه) باعث آبگرفتگی مناطق حاشیه شهر و عشایری شد که بر اثر آن آسیب‌های شدیدی به تعدادی از منازل […]

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه از امدادرسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از بارندگی شدید در مناطق این شهر خبر داد.

محمود عالی محمدی اظهار کرد: بارندگی شدید و چند ساعته در شهرستان ایذه در شب گذشته (۱۲ آبان‌ماه) باعث آبگرفتگی مناطق حاشیه شهر و عشایری شد که بر اثر آن آسیب‌های شدیدی به تعدادی از منازل وارد شد.

به گزارش پایگاه خبری هوای بانا به نقل از جمعیت هلال احمر خوزستان، وی افزود:  مناطق  اشکبوس، نادری، خیابان شهید ولی پور، چهارراه بسیج و خیابان شهید عزیزی دچار آبگرفتگی شدند که  بلافاصله تیم‌های امدادی این جمعیت  وارد صحنه حادثه شدند و به امدادرسانی پرداختند.

عالی محمدی گفت: پس از انجام ارزیابی‌ها از خانه‌های آسیب دیده توسط نیروهای امدادی در منطقه، به خانوارها اقلام زیستی شامل پتو، موکت، مواد غذایی و کنسروجات اهدا شد.

وی افزود، در این بارندگی عشایر دزپارت و شهرستان ایذه  نیز دچار خسارت شدید شدند که امدادگران بلافاصله به آن‌ها کمک‌رسانی کردند.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1056

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.