6

اعلام آمادگی کارکنان بانک مسکن استان خوزستان جهت شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن 

  • کد خبر : 1263
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
اعلام آمادگی کارکنان بانک مسکن استان خوزستان جهت شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن 

اعلام آمادگی کارکنان بانک مسکن استان خوزستان جهت شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به گزارش پایگاه خبری هوای بانا به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مدیران و کارکنان بانک مسکن استان خوزستان همگام با آحاد مردم در راهپیمایی پرشور و باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن ماه شرکت می کنند. مدیریت شعب […]

اعلام آمادگی کارکنان بانک مسکن استان خوزستان جهت شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه خبری هوای بانا به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مدیران و کارکنان بانک مسکن استان خوزستان همگام با آحاد مردم در راهپیمایی پرشور و باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن ماه شرکت می کنند.

مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان با صدور پیامی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه عنوان کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن ۵۷ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که سرآغاز آزادگی و استقلال بوده و در این روز ملت ایران زنجیره‌های اسارت ۲۵۰۰ ساله طاغوت را فرو ریخته و با مجاهدت‌های دلیرانه خود از ظلم و بی‌عدالتی رهایی جستند. دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز انقلابی الهی است که ملت بزرگ ایران دلیرانه با حقیقت‌جویی و ظلم‌ستیزی خود نظام ستم و استبداد را در هم شکستند و آزادی و عدالت را به‌عنوان آرمان انقلاب به منصه ظهور رساندند.

در این پیام آمده است: چهل و چهارمین سالگرد طلوع فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهبری مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری را در حالی جشن می‌گیریم که ایران اسلامی به الگویی با ثبات در منطقه تبدیل‌شده و در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است.

در پیام مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان تاکید شده است: ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و ادای احترام به ارواح طیبه شهداء و امام شهداء و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم شریف ایران اسلامی، تبریک عرض نموده و اعلام می داریم؛ مدیران و کارکنان این مدیریت همگام با آحاد مردم مومن و انقلابی استان خوزستان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت و حضوری پرشور خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.