اخبار ویژه

تقدیر فرمانده سپاه خوزستان ازسجادخراسانی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد اکسین گزارش تصویری از حضور پررنگ پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه نفت گازپتروشیمی و پالایش پتروشیمی امیرکبیر برگ زرینی بر عرصه پتروشیمی ها حضور پتروشیمی در نمایشگاه نفت گاز راه‌حلی برای امنیت غذایی و ایجاد اشتغال محلّی/۷ هزار هکتار مزارع آیشی نیشکر زیر کشت محصولات غیرنیشکری همکاری صنعت برق و نیشکر برای پایداری شبکه برق خوزستان/افزایش ۱۰۰ مگاواتی تولید برق در صنعت نیشکر انتصاب وحید سعادت به‌عنوان رئیس ستاد ملی روز روستا و عشایر آغاز شد. دکتر ناصری در حاشیه مجمع عمومی هفت‌تپه خبر داد: هفت‌تپه در آستانه انتقال مالکیت کامل به توسعه نیشکر مشکلات بانوان شاغل در پتروشیمی های بندرماهشهر پیگیری شد. خبر خوش برای ایذه ای ها سر انجام آنش نشانی ایذه به بالا بر مجهز شد سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون ؛تعمیرات اساسی پتروشیمی مارون آغاز شد

2

تعمیر و بازسازی بیش از ۴۴۰ تجهیز صنعتی در شرکت نفت و گاز آغاجاری

  • کد خبر : 3019
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
تعمیر و بازسازی بیش از ۴۴۰ تجهیز صنعتی در شرکت نفت و گاز آغاجاری

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با تشریح اقدام‌های شاخص شرکت در سال ۱۴۰۲ از تعمیر و بازسازی بیش از ۴۴۰ تجهیز صنعتی در واحدهای عملیاتی این شرکت خبر داد. به گزارش رسانه هوای بانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت […]

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با تشریح اقدام‌های شاخص شرکت در سال ۱۴۰۲ از تعمیر و بازسازی بیش از ۴۴۰ تجهیز صنعتی در واحدهای عملیاتی این شرکت خبر داد.

به گزارش رسانه هوای بانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت بیان کرد: با تلاش کارشناسان شرکت آغاجاری از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۴۴۰ تجهیز صنعتی و غیرصنعتی با استفاده از توان تولیدکنندگان داخلی تعمیر و بازسازی شد.

وی تعمیر و بازسازی ۱۴۹ ترانسفورماتور توزیع برق و ۱۳۰ عدد از شیرآلات فرآیندی در سایزها و کلاس‌های مختلف، تعمیر و بازسازی ۱۵۳ جرثقیل در واحدهای عملیاتی و بازسازی پنج‌ دستگاه توربین سولار و رستون در واحدهای بهره‌برداری را بخشی از این تجهیزات برشمرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با اشاره به اهمیت صیانت و نگهداری از تجهیزات و خطوط لوله افزود: تهیه و نصب ام‌ پایلوت (MPILOT) ۸۸ حلقه‌چاه در مدت کمتر از یک‌ ماه برای ایمن‌سازی چاه‌ها و خطوط جریانی، همچنین ایمن‌سازی ۳۱۲ متر از نقاط بحرانی خط لوله ۳۶ اینچ نفت صادراتی با هدف جلوگیری از هدررفت نفت و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی بخشی دیگر از اقدام‌های این شرکت است.

تقی‌زاده پروژه تعمیرات‌ اساسی مخزن اتلاف‌کننده ثقلی واحد نمک‌زدایی مارون ۲ در مدت زمان هفت ماه با رعایت اصول استاندارد را از افتخارات این شرکت دانست و گفت: تعمیرات اساسی این مخزن از کاهش تولید روزانه حدود  ۳۰ هزار بشکه نفت جلوگیری کرد و بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان سود و صرفه اقتصادی به‌همراه داشت.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=3019

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.