اخبار ویژه

بازدید علمی دانشجویان دانشگاه شهید چمران از پتروشیمی امیرکبیر ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛ جنگ مدرن، ابزار مدرن می طلبد/ سجاد خراسانی به نام پتروشیمی امیرکبیر به کام نوید زرشیمی/ سودآوری پتروشیمی امیرکبیر در مدار صعودی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج کارگری و روز جهانی کار و کارگر ، از خانواده معزز شاهد شاغل در پتروشیمی مارون تقدیر شد. تقدیر فرمانده سپاه خوزستان ازسجادخراسانی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد اکسین گزارش تصویری از حضور پررنگ پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه نفت گازپتروشیمی و پالایش نمایی از دستاوردها و توافقات پرونده بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران سبک مدیریت به شیوه ای آقای خاص صنعت پتروشیمی، امرایی با وجود اورهال سنگین هم رکورد شکنی کرد پتروشیمی امیرکبیر برگ زرینی بر عرصه پتروشیمی ها حضور پتروشیمی در نمایشگاه نفت گاز راه‌حلی برای امنیت غذایی و ایجاد اشتغال محلّی/۷ هزار هکتار مزارع آیشی نیشکر زیر کشت محصولات غیرنیشکری

5

دیدار و تبادل نظر مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایذه با مدیر فنی و حرفه ای شهرستان ایذه

  • کد خبر : 1906
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
دیدار و تبادل نظر مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایذه با مدیر فنی و حرفه ای شهرستان ایذه

دیدار و تبادل نظر مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایذه با مدیر فنی و حرفه ای شهرستان ایذه به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ایذه، مسعود محمدی هدف از این دیدار را بررسی راهکارهای اجرایی، گسترش سطح تعاملات و همکاری ها میان دو دستگاه عنوان نمود. در ابتدای این دیدار شیخ زاده مدیر فنی […]

دیدار و تبادل نظر مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایذه با مدیر فنی و حرفه ای شهرستان ایذه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ایذه، مسعود محمدی هدف از این دیدار را بررسی راهکارهای اجرایی، گسترش سطح تعاملات و همکاری ها میان دو دستگاه عنوان نمود.

در ابتدای این دیدار شیخ زاده مدیر فنی و حرفه ای شهرستان ایذه توسعه و گسترش آموزش های مهارتی و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در سطح جامعه بویژه برای دانش آموزان را مهم دانستند.

شیخ زاده از آمادگی فنی و حرفه ای شهرستان در راستای ایجاد نگرش کارآفرینانه در دانش آموزان با هدف پرورش افراد کارآفرین با ارائه آموزش کارآفرینی در مدارس و هنرستان های کاردانش سطح شهرستان خبر داد.

در ادامه مسعود محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فنی و حرفه ای شهرستان به جهت تعامل و همکاری موثر با این اداره در راستای ارائه آموزش های مهارتی به دانش آموزان تقدیر و تشکر کردند.

محمدی آموزش های مهارتی را راهکاری مناسب و موثر در راستای ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جوانان دانست و خواستار توسعه و توجه ویژه به آموزش های مهارتی در سطح شهرستان شد.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=1906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.