اخبار ویژه

گام‌های بلندی که نیشکر برای رونق جوامع محلی برداشته است؛ سهم صنایع‌دستی خوزستان از سفره شیرین نیشکر پیام تبریک محمدتقی اورکی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش هفته خوشنویسی و مبارکبادهای کاغذی… کسب مجوز دانش‌بنیان برای سیستم کنترل گاورنر توربین برق‌آبی ۲۵۰ مگاواتی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد؛ آمادگی کامل کارخانه‌های شکر برای تولید حداکثری / دستیابی به بیشترین میزان رشد ارتفاع نیشکر در ۱۰ سال اخیر / امسال جهش تولید محقق می‌شود برداشت نیشکر در خوزستان آغاز شد/ پیش‌بینی تولید بیش از ۷۰۰ هزار تن شکر طرح آرام سازی درمحور ایذه باغملک جریان اصلاحات ، خالص‌ترین جریان نظام است / باید از وفاق ملی در دولت پزشکیان بهره ببریم جهت بزرگداشت هفته دامپزشکی از فعالان و تلاشگران عرصه دامپزشکی تجلیل بعمل آمد دیدار فرمانده روسای ادارات ایذه با فرمانده انتظامی به مناسبت هفته فراجا ساخت اولین گاورنر ۲۵۰ مگاواتی در ایران توسط مهندس جوان (سید حمید موسوی )نخبه ایذه ای

5
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب:

آیت الله رئیسی و همراهانش ستارگان پرتلالو تاریخ اند/ مشعل پرفروغ انقلاب اسلامی خاموش نخواهد شد

  • کد خبر : 3900
  • 31 اردیبهشت 1403 - 20:32
آیت الله رئیسی و همراهانش ستارگان پرتلالو تاریخ اند/ مشعل پرفروغ انقلاب اسلامی خاموش نخواهد شد
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مراسم سوگواری شهادت ریاست محترم‌ جمهور و همراهانش روز دوشنبه ٣١ اردیبهشت ماه باسخنرانی علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در محل نمازخانه مرکزی حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به آیه شریفه وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ، بیان کرد: ضایعه اخیر موجب تألمات و ثلمه ای در مجموعه کشور شد، جمهوری اسلامی ایران روز گذشته فردی خدوم، ، پرتلاش، مخلص، خستگی ناپذیر و صادق را از دست داد.

دانشی به بیانات شامگاه گذشته مقام معظم رهبری درخصوص ادامه مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی اشاره داشت و عنوان کرد: بدون شک ملت ایران و انقلاب اسلامی اجازه نخواهد داد که علمی بر زمین بیفتد و با صلابت این مسیر را ادامه خواهد داد.

وی بیان کرد: مسیر  ۴۵ سال انقلاب اسلامی، فراز و فرودهای بسیاری را از سر گذرانده و این صحنه ها برای ملت ایران پرتکرار بوده است.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خاطرنشان کرد: طی حرکت نابخردانه مجاهدین خلق با بمب گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰، رییس قوه قضائیه کشور و جمعی از نمایندگان به شهادت رسیدند؛ در اندک زمانی پس از شهادت این مردان بزرگ، نخست وزیر وقت آن زمان را به شهادت رساندند در آن هنگام حضرت امام خمینی (ره) با صلابت  فرمودند؛ اگر رجایی و با هنر رفتند اما خدا هست؛ قطعا خدا هست و این مسیر ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شهادت را نعمتی بزرگ دانست که نصیب هرکسی نخواهد شد و افزود: مجاهدت تنها در این خلاصه نمی شود که افراد اسلحه به دست بگیرند و در جبهه دشمن بجنگند، گاهی تلاش برای خدمتگزاری همان مجاهدت است که به حق شهید آیت الله رئیسی تمام قامت در این مسیر حاضر شد.

دانشی ادامه داد: سوابق درخشان حضرت آیت الله رئیسی نشان دهنده پیشتازی ایشان در سیل بحران ها بود، این شهید بزرگوار از هجمه هجوگویان ناامید نمی شد و هرگز صحنه را ترک نمی کرد.

وی با اشاره به حضور تمام قامت حضرت آیت الله رئیسی در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: آیت الله رئیسی و همراهانش ستارگان پر تلالویی هستند که به درجه رفیع ایمان و تقوا رسیده بودند

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با ترسیم نمایی از سیره زندگی حضرت آیت الله رئیسی، ابراز داشت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سال ۱۳۳۹ هجری شمسی در محله نوغان مشهد متولد شد، پدر بزرگوار ایشان از تبار دشتک زابل است، کسانی که اهل تورق در تاریخ اسلام هستند، می‌دانند که شیعیان زابل چه  نقشی در تاریخ پر فروغ ما دارند.

دانشی گفت: حضرت آیت الله رئیسی در سال ۱۳۵۴ جهت ادامه تحصیل به حوزة علمیة قم و مدرسه آیت الله بروجردی رفت و مدتی نیز در مدرسه‌ای که با مدیریت آیت الله پسندیده تحت نظر امام خمینی (ره)  اداره می‌شد، تحصیل کرد.

وی اظهار کرد: ورود آیت الله رئیسی به عرصة مدیریت از سال ۱۳۵۹ و با حضور در جایگاه دادیاری شهرستان کرج آغاز شد و پس از مدتی با حکم شهید قدوسی، به سمت دادستان کرج منصوب شد، موفقیت او در ساماندهی وضعیت پیچیده این شهر موجب شد تا پس از دو سال در تابستان ۱۳۶۱ همزمان با دادستانی شهر کرج، مسئولیت دادستانی شهر همدان را نیز عهده دار شود

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دوره مدیریت آیت الله رئیسی بر سازمان بازرسی کل کشور نقطه عطفی در زندگی ایشان دانست و بیان کرد: حضرت آیت‌الله رئیسی از سال ۱۳۷۳ به ریاست سازمان بازرسی کل کشور منصوب شد و خدمت ایشان در این سمت تا سال ۱۳۸۳ ادامه یافت؛ این عالم وارسته که یک مدیریت کلان ملی را به مدت ده سال تجربه می کرد با اتکاء به تجربیات اندوخته خود نظارت بر دستگاه‌های اداری را متحول و نظام مند کرد.

دانشی عنوان کرد: آیت الله  رئیسی از سال ۱۳۸۳ تا سال ۱۳۹۳، به مدت ده سال معاون اول قوه قضائیه بود و پس از آن با تشخیص مقام معظم رهبری به عنوان تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد.

وی با بیان اینکه حضرت آیت الله رییسی، عشق و علاقه ویژه ای نسبت به امام رضا (ع) داشتند؛ خاطرنشان کرد: در زمان تولیت ایشان طی سه سال فعالیت در سمت تولیت آستان قدس رضوی، اقدامات موثری در چارچوب خدمت موثر به حرم نورانی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و ارائه خدمات به زائران این بارگاه قدسی در پایتخت معنوی ایران اسلامی انجام داد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: آیت الله رئیسی در سال ۱۳۹۷ با حکم رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به ریاست قوه قضائیه منصوب شدند، عملکرد  ایشان در دستگاه قضا به دلایلی چند؛ تراز این دستگاه را در نظام حکمرانی جمهوری اسلامی بالا برد.

دانشی ادامه داد: آیت الله رئیسی درسال ۱۴۰۰ با شرکت در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، با كسب حداکثر آرا  رئیس جمهور ایران شد و از آن روز به بعد بدون وقفه و شبانه روزی در حال تلاش بود.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی و معرفی شخصیت های اثرگذار و فداکار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: شخصیت های برجسته تاریخ انقلاب را باید پاس بداریم و به جامعه معرفی کنیم.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تکیه بر شاخص های بیان شده در خصوص دشمن شناسی از سوی امام راحل (ره) ابراز داشت: حضرت آیت الله رئیسی  در سال ٢٠١١ مورد تحریم های همه جانبه اتحادیه اروپا قرار گرفت؛ و در سال  ٢٠٢١ از سوی سنای آمریکا تحریم شد، این امر نشان از این دارد که دشمن پیش از ما آیت الله رئیسی را شناخته بود.

دانشی گفت: روئیترز اعلام کرده بود که حضرت آیت الله رئیسی جزء صد نفر افراد تاثیر گذار عالم است؛ ما شخصیت بزرگی را از دست دادیم، البته که داغ این مصیبت سنگین است اما خداوند متعال قطعا این خسارت را جبران خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دشمن لحظه ای دست از عناد با ملت ایران بر نمی‌دارد، اظهار کرد: مسئولان خدمتگزار ما غریب اند؛ دشمن در حال دشمنی است و کمربند فکری اش را برای تخریب نظام اسلامی و مسئولان به کار بسته است.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اقدامات شایان امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه در مدت خدمتش بیان کرد: ایشان انسانی وارسته و پرتلاش بود که عمر شریفش را در مسیر خدمت به جمهوری اسلامی صرف کرد.

دانشی، حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم را عالمی متدین، دانشمند، وارسته، جلیل القدر و از مفاخر آذربایجان خواند و عنوان کرد: در گذشته شهید مدنی به عنوان عالمی وارسته و اهل عرفان توانست استان آذربایجان را کنترل کند و پس از شهادت ایشان با مسائلی که پیش آمد، یکی از افرادی که توانست مورد مقبولیت مردم آنجا قرار گیرد، شهید آل هاشم بود

وی بیان کرد: خود را در این مصیبت عظمی صاحب عزا می دانم و این واقعه را خدمت حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری، جبهه مقاومت، امت اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان گفت: ما تابع رهبریم و جانمان را فدای ایشان می کنیم، هرگز این علم را بر زمین نخواهیم گذاشت و به کوری چشم دشمنان با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری پر صلابت پیش خواهیم رفت.

لینک کوتاه : https://havaybana.ir/?p=3900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.